۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

آماده‌سازی کتاب‌قصه‌های متحرک برای خردسالان و کودکان

آماده‌سازی کتاب‌قصه‌های متحرک برای خردسالان و کودکان

طاهره ایبد از آماده‌سازی مجموعه‌ای جدید از آثارش برای خردسالان 6 ماهه تا 3 ساله در قالب کتاب‌های متحرک خبر داد.

طاهره ایبد نویسنده ادبیات خردسالان، کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: یکی از آثاری که به تازگی روی آن کار کرده‌ام، «قصه، بازی، شناخت» است که همان‌طور که از نامش مشخص است هم شامل قصه، هم شامل بازی و هم شامل شناخت می‌شود و هر 3 را با هم دارد.

وی در توضیح درباره این کتاب‌ها گفت: لفظ قصه و بازی مشخص است اما عبارت شناخت، درباره آشنایی بچه‌ها با پدیده‌ها و مسائل است. مثلا یکی از قصه‌ها درباره آشنایی با رد پای حیوانات است و بچه‌ها باید ردپای حیوان مورد نظر را در جای صحیح قرار بدهند تا بتوانند کتاب را پیش ببرند و ادامه قصه را بخوانند. بخش‌هایی از کتاب، حرکت دارند و بچه‌ها همان‌طور که اشاره شد باید برای جلو بردن داستان، بتوانند این قسمت‌ها را به درستی به حرکت در بیاورند. به همین دلیل کتاب‌های این مجموعه باید به صورت دستی صحافی شوند.

این نویسنده گفت: در حال حاضر این مجموعه، 3 جلدی است و من این 3 جلد را به انتشارات سروش تحویل داده‌ام. علاوه بر نوشتن داستان‌ها، ماکت‌های کتاب را هم طراحی کرده‌ام و ناشر در حال حاضر مشغول قالب‌سازی برای کتاب است. این کتاب 6 داستان بسیار کوتاه با موضوع عروسی، برای خردسالان دارد.

ایبد درباره کتاب‌های دیگرش گفت: مجموعه داستان «عروسیه عروسی‌» هم چندی پیش توسط انتشارات دانش‌نگار برای خردسالان چاپ شد.

کد خبر 2232366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha